לוגו מותג ישראלי - מיתוג עסקי

מחקר שוק ומתחרים

8 מתוך 10 עסקים יסגרו בשנת הפעילות הראשונה! בעבר חברות המיתוג התמקדו בעיקר בעיצוב גרפי. בשנת 2020 אנו מבינים שבכדי ליצור מותג מנצח חייבים למצוא דרכים יצירתיות לבדל אותו מהתחרות האדירה בשוק. אז איך עושים את זה?
מחקר מתחרים - מותג ישראלי

מחקר שוק או מחקר תחרות הינו אחד הנושאים החשובים ביותר בהם יש להתמקד בתהליך המיתוג העסקי. מחקר כזה יעזור לכם ללמוד מניסיונם העשיר של המתחרים, למצוא דרכים לבידול ולפתח מותג מנצח.

אפיון המותג

אפיון המותג כחלק ממחקר שוק ומתחרים

תהליך מחקר שוק ראשוני תמיד יתחיל בניתוח עמוק של אופי העסק, מטרותיו ומי יהיה קהל היעד שלו. לאחר שיש בידנו את כל הנתונים ההלו נוכל לצאת לדרך ולברור מי הם המתחרים הישירים והעקיפים שיש לנו בשוק. ולהסיק מסקנות אשר יעזרו לנו לקבל החלטות קריטיות בעת יצירת המותג.

 

מחקר שוק ראשוני

בתהליך יצירת המותג חשוב מאוד לעשות מחקר מעמיק, כזה שיעזור לכם להבין את הדברים הבאים:

לאילו תכונות לקוחות המותג המתחרה מתחברים? מה תכונות אלו גורמות להם להרגיש ביחס למותג?

באילו צבעים מותג דומה לזה שלכם משתמש כדי להעביר מסר דומה?

האם הצבעים האלו עובדים בשבילו? כמו כן ניתן לשאול את עצמכם לאילו תכונות אתם מתחברים במותג המתחרה? האם תכונות אלו גורמות לכם להזדהות עם המותג?

כל השאלות הללו נועדו לעזור לכם לא "לחקות" את המותג המתחרה ואת תכונותיו, אלא להבין מה עובד למותג המתחרה שיכול לעבוד גם בשבילי ואולי אפילו יותר חשוב מה המותג השני לא עושה שאני כן יכול לעשות.

 

השיטה הייחודית של ibrand

השיטה הייחודית שלנו לביצוע מחקשר שוק ומתחרים - מותג ישראלי

בשנת 2022 אנו מבינים שבכדי ליצור מותגים מנצחים חובה עלינו למצוא ערך מוסף וטכניקות אשר יבדלו את העסק החדש ממתחריו בשוק.

מותג ישראלי פיתחה שיטת מחקר שוק ומתחרים ייחודית אשר כל מטרתה היא למצוא את הרוטב הסודי שיבדיל את העסק שלכם מהמתחרים בפן העסקי ולנצח את הסטטיסטיקה הנוראית של העסקים החדשים שנסגרים בכל שנה!

לאחר שנמצא את הטכניקות השונות ונגדיר את קווי היסוד של העסק בחזית העסקית נוכל להמשיך קדימה ולהתחיל את תהליך המיתוג העסקי בו ניצור את המותג והשפה העיצובית.

איך מתקדמים מכאן?

אם אתם בדרך להקים עסק חדש או לחלופין אם אתם בעלים של עסק קיים אבל מרגישים שהמתחרים שלכם עושים לכם "בית ספר", התקדמו לשנת 2020 ובוא למתג את העסק שלכם בצורה שתביא לשינוי משמעותי ותמקם אותו במקום הראוי לו לפני המתחרים.

רוצים לקבל הצעת מחיר למיתוג עסקי?

אהבתם את המאמר? אשמח אם תפרגנו בשיתוף :)

חיפוש

תוכן עניינים

זה לא הסוף, זו רק ההתחלה!

מיתוג עסקי תוך 7 ימי עסקים בלבד!

Ⓒ כל הזכויות שמורות "מותג ישראלי"

הגיע הזמן להפוך
את העסק שלכם למותג

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר